ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
Κειμενο

26η ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2013
ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ στις 9.00 μ.μ. και στις 11.00 μ.μ.
στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ» (Λεωφ. Ειρήνης 50, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης, Άνω Ηλιούπολη,
τηλ.: 210 9937870, 210 9941199, 210 9914732, 6945405825,
ιστοσελίδα: www.klh.gr, e-mail: info@klh.gr)

26η ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2013
ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ στις 9.00 μ.μ. και στις 11.00 μ.μ.
στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ» (Λεωφ. Ειρήνης 50, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης, Άνω Ηλιούπολη,
τηλ.: 210 9937870, 210 9941199, 210 9914732, 6945405825,
ιστοσελίδα: www.klh.gr, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

ΠΑΟΛΟ ΚΑΙ ΒΙΤΟΡΙΟ ΤΑΒΙΑΝΙ: ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ

* ΤΡΙΤΗ   28/05/2013    Η ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΛΟΡΕΝΤΖΟ   (LA NOTTE DI SAN LORENZO)
των Πάολο και Βιτόριο Ταβιάνι   (ΙΤΑΛΙΑ, 1982, έγχρωμη, 105΄)

Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής και Βραβείο της Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Κανών

Η οδύσσεια μιας ομάδας κατοίκων ενός χωριού της Τοσκάνης, που αποφασίζει να φύγει από τον τόπο της όταν μαθαίνει ότι οι Ναζί σκοπεύουν να τον βομβαρδίσουν. Το θέμα της μνήμης επεξεργάζονται και σε αυτή την ταινία τους οι ξεχωριστοί Ιταλοί σκηνοθέτες Πάολο και Βιτόριο Ταβιάνι. Ιστορική πραγματικότητα και λαϊκή φαντασία, λυρισμός και ποίηση, τραγικό και κωμικό συνυπάρχουν με απόλυτη αρμονία στην ταινία τους, μία από τις σημαντικότερες του ιταλικού αλλά και του παγκόσμιου κινηματογράφου της δεκαετίας του ’80.  

* ΤΡΙΤΗ   04/06/2013    Ο ΚΑΙΣΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ   (CESARE DEVE MORIRE)
των Πάολο και Βιτόριο Ταβιάνι   (ΙΤΑΛΙΑ, 2012 , ασπρόμαυρη και έγχρωμη, 76΄)

Χρυσή Άρκτος Καλύτερης Ταινίας και Βραβείο της Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Βερολίνου    

Βαρυποινίτες της φυλακής υψίστης ασφαλείας Ρεμπίμπια στα προάστια της Ρώμης κάνουν πρόβες για μια παράσταση του κλασικού θεατρικού έργου του Ουίλιαμ Σέξπιρ Ιούλιος Καίσαρας. Πρωτότυπος συνδυασμός μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ με αναφορές στη σύγχρονη κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα, ένα σχόλιο πάνω στην εξουσία, την ελευθερία και την ίδια την τέχνη. Οι αδελφοί Ταβιάνι με την ταινία τους αυτή αναδεικνύουν και εξυψώνουν το ρόλο της Τέχνης στην αναζήτηση της προσωπικής και συλλογικής ελευθερίας.

ΜΠΕΤΙ ΝΤΕΪΒΙΣ: ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΡ

* ΤΡΙΤΗ   11/06/2013    ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ   (ALL ABOUT EVE)
του Τζόζεφ Λ. Μάνκιεβιτς   (ΗΠΑ, 1950, ασπρόμαυρη, 138΄)

Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Διασκευασμένου Σεναρίου, Β΄ Ανδρικού Ρόλου, Ήχου και Κοστουμιών και Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας (Μπέτι Ντέιβις) στο Φεστιβάλ Κανών

Αριστουργηματική ταινία του κλασικού αμερικανικού κινηματογράφου και μία από τις πιο αιχμηρές που γυρίστηκαν σχετικά με τη βιομηχανία του θεάματος. Η Μπέτι Ντέιβις (1908-1989), στο αποκορύφωμα της καριέρας της, υποδύεται τη σταρ του Μπρόντγουεϊ Μάργκο Τσάνινγκ, η οποία έχει κλείσει τα σαράντα και η ηλικία της έχει αρχίσει να φαίνεται. Η ζωή της αλλάζει δραματικά καθώς εισβάλλει σε αυτήν μια θαυμάστριά της, η Ιβ (Εύα) Χάρινγκτον (Αν Μπάξτερ). Κύριο χαρακτηριστικό της ταινίας η ψυχαναλυτική διάθεση.

* ΤΡΙΤΗ   18/06/2013    ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΜΠΕΪΜΠΙ ΤΖΕΪΝ;   (WHAT EVER HAPPENED TO BABY JANE?)
του Ρόμπερτ Όλντριτς   (ΗΠΑ, 1962, ασπρόμαυρη, 134΄)

Ένα από τα υψηλότερα δείγματα ψυχολογικού θρίλερ. Οι μεγάλες σταρ της κλασικής εποχής του Χόλιγουντ Μπέτι Ντέιβις και Τζόαν Κρόφορντ υποδύονται δύο πάλαι ποτέ διάσημες αδελφές, την Τζέιν και την Μπλανς Χάτσον. Η γερασμένη Μπέιμπι Τζέιν (ένα παιδί-θαύμα που όταν μεγάλωσε δεν είχε καμία τύχη στο Χόλιγουντ) βασανίζει την περίπου συνομήλικη αδελφή της, την παράλυτη Μπλανς (μια σταρ του Χόλιγουντ που η λάμψη της έσβησε ξαφνικά μια νύχτα). Σασπένς, κλειστοφοβική ένταση και ζοφερή ατμόσφαιρα παρακμής.

Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤΙΑΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

* ΤΡΙΤΗ   25/06/2013    ΤΖΙΛΝΤΑ   (GILDA)
του Τσαρλς Βίντορ   (ΗΠΑ, 1946, ασπρόμαυρη, 110΄)

Από τις κλασικές ταινίες στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου και ένα από τα πλέον αντιπροσωπευτικά φιλμ νουάρ του μεταπολεμικού αμερικανικού σινεμά, με πρωταγωνίστρια την εκρηκτική Ρίτα Χέιγουορθ σε ένα ρόλο που την καθιέρωσε ως μοιραία γυναίκα. Ο Τζόνι Φάρελ (Γκλεν Φορντ), επαγγελματίας χαρτοπαίκτης, γίνεται το πρωτοπαλίκαρο του Μπάλιν Μάντσον, ενός ιδιοκτήτη παράνομου καζίνο στο Μπουένος Άιρες. Τα πράγματα περιπλέκονται όταν ο Μπάλιν παντρεύεται την Τζίλντα, με την οποία ο Τζόνι είχε κάποτε ερωτικό δεσμό. Έρωτας, χρήμα, εξουσία, ο άξονας που διαπερνάει το φιλμ.

* ΤΡΙΤΗ   02/07/2013    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΛΛΑ    (THE MAN WHO KNEW TOO MUCH)
του Άλφρεντ Χίτσκοκ   (ΗΠΑ, 1956, έγχρωμη, 120΄)

Περίοδος ακμής του Άλφρεντ Χίτσκοκ, κατά την οποία η αφηγηματική του ικανότητα και η δεξιοτεχνία του στη δημιουργία έντασης κορυφώνονται. Ένα ζευγάρι Αμερικανών τουριστών στο Μαρόκο μαθαίνει κατά λάθος το μυστικό σχέδιο δολοφονίας ενός πολιτικού. Για να μην αποκαλύψουν την πληροφορία στις αρχές όμως, οι συνωμότες απαγάγουν το μικρό τους γιο. Ανάπτυξη της βασικής προβληματικής του μεγάλου δημιουργού για μεταφορά της ενοχής και κριτική ματιά πάνω στη θέση της γυναίκας στην αμερικανική οικογένεια της δεκαετίας του ΄50. Η μεγάλης διάρκειας σκηνή στο Άλμπερτ Χολ του Λονδίνου αποτελεί υπόδειγμα κατασκευής κινηματογραφικής κορύφωσης.

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

* ΤΡΙΤΗ   09/07/2013    Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ   (L’ ENFANT D’ EN HAUTE)
της Ούρσουλα Μέγιερ   (ΕΛΒΕΤΙΑ/ΓΑΛΛΙΑ, 2012, έγχρωμη, 97΄)

Αργυρή Άρκτος (Ειδικό Βραβείο) στο Φεστιβάλ Βερολίνου

Οι βαθιές κοινωνικές αντιθέσεις, η έννοια της οικογένειας, η απώλεια της αθωότητας, η μοναξιά, είναι τα βασικότερα ζητήματα που προβληματίζουν την Ελβετίδα σκηνοθέτιδα σε αυτή την ταινία. Ο δωδεκάχρονος Σάιμον συντηρεί το σπίτι του και την εικοσιπεντάχρονη αδελφή του κλέβοντας μικροπράγματα από τους πλούσιους επισκέπτες ενός χιονοδρομικού θέρετρου των ελβετικών Άλπεων. Ο κόσμος της εργατικής πολυκατοικίας όπου ζει ο Σάιμον με την αδελφή του αντιπαρατίθεται με τον κόσμο του πολυτελούς θέρετρου. Αφηγηματική οικονομία και σκηνοθετική ακρίβεια.

* ΤΡΙΤΗ   16/07/2013    ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ   (UNE VIE MEILLEURE)
του Σεντρίκ Καν   (ΓΑΛΛΙΑ/ΚΑΝΑΔΑΣ, 2011, έγχρωμη, 110΄)

Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Αθήνας (2012)

Ρεαλιστική καταγραφή της σύγχρονης ευρωπαϊκής οικονομικής και κοινωνικής πραγματικότητας από το Γάλλο σκηνοθέτη Σεντρίκ Καν. Το όνειρο για μια καλύτερη ζωή γίνεται τελικά εφιάλτης για ένα νεαρό ζευγάρι. Ο Γιαν και η Νάντια, ένας μάγειρας και μία σερβιτόρα, ερωτεύονται και αποφασίζουν να ρισκάρουν τα πάντα για να αποκτήσουν το δικό τους εστιατόριο. Όμως η σκληρή πραγματικότητα θα τους τσακίσει και θα τους χωρίσει.

* ΤΡΙΤΗ   23/07/2013    PIETA    (Pieta/Πιετά)
του Κιμ Κι-ντουκ   (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ, 2012, έγχρωμη, 104’)

Χρυσός Λέοντας Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Βενετίας

Κύριος άξονας της ταινίας του Κορεάτη σκηνοθέτη είναι το χρήμα που κυριαρχεί παντού και αλλοτριώνει χαρακτήρες. Έχοντας προσληφθεί ως μπράβος από τοκογλύφο, ένας άντρας εκφοβίζει, απειλεί και καθιστά ανάπηρους φτωχούς βιοπαλαιστές προκειμένου να εισπράξουν χρήματα από την ασφάλεια και έτσι να αποπληρώσουν τα χρέη τους. Κάποια μέρα, μια γυναίκα εμφανίζεται μπροστά του και ισχυρίζεται ότι είναι η μητέρα του.  Με λιτότητα και αμεσότητα, ο Κιμ Κι-ντουκ σκιαγραφεί το πορτρέτο μιας σκληρής και διεφθαρμένης από το χρήμα κοινωνίας.

ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

* ΤΡΙΤΗ   30/07/2013    ΧΑΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ   (TABU)
του Μιγκέλ Γκόμεζ   (ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ/ΓΕΡΜΑΝΙΑ/ΒΡΑΖΙΛΙΑ/ΓΑΛΛΙΑ, 2012, ασπρόμαυρη, 118΄)

Βραβείο Άλφρεντ Μπάουερ και Βραβείο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κριτικών Κινηματογράφου στο Φεστιβάλ Βερολίνου

Ελεγεία για τον έρωτα, την Ιστορία και τον κινηματογράφο. Φόρος τιμής στο βωβό κινηματογράφο και στην αριστουργηματική ταινία Ταμπού/Tabu (ΗΠΑ, 1931) του Φρίντριχ Μουρνάου. Μια οξύθυμη ηλικιωμένη γυναίκα, η υπηρέτριά της από το Πράσινο Ακρωτήριο και η γειτόνισσά τους - μια γυναίκα αφοσιωμένη στο κοινό καλό - ζουν στον ίδιο όροφο μιας πολυκατοικίας στη Λισαβόνα. Όταν η ηλικιωμένη πεθάνει, οι άλλες δύο θα ανακαλύψουν ένα κεφάλαιο από το παρελθόν της: μια ιστορία έρωτα και εγκλήματος στην Αφρική της δεκαετίας του ΄60. Μυθιστορηματικής υφής αφήγηση, έντονος αυτοσαρκαστικός τόνος, σουρεαλιστική ειρωνική ματιά, θαυμάσια μουσική υπόκρουση και εξαιρετική ασπρόμαυρη φωτογραφία.   

* ΤΡΙΤΗ   06/08/2013    HASTA LA VISTA
του Τζέφρι Εντχόβεν    (ΒΕΛΓΙΟ, 2011, έγχρωμη, 115΄)

Τέσσερα Βραβεία Κοινού (Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, Φεστιβάλ Μόντρεαλ, Κάρλοβι Βάρι και Παλμ Σπρινγκς, 2012)

Μια γλυκόπικρη ταινία δρόμου (road movie) για τη δύναμη και τη χαρά της ζωής. Τρεις εικοσάχρονοι, ο ένας με σοβαρό πρόβλημα όρασης, ο άλλος με όγκο στον εγκέφαλο που του έχει προκαλέσει παραλυσία και ο τρίτος παραπληγικός, λατρεύουν το κρασί και τις γυναίκες. Κρασί έχουν γευθεί άφθονο, αλλά δεν έχουν καμία εμπειρία με γυναίκες. Αποφασίζουν να κάνουν ένα ταξίδι στην Ισπανία για να αποκτήσουν την πρώτη σεξουαλική εμπειρία της ζωής τους. Εναλλαγή δραματικών συγκινήσεων και κωμικών ξεσπασμάτων, χιούμορ και ευαισθησία.
 

* ΤΡΙΤΗ   13/08/2013    ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ    (ΤΣΑΧΑΡΣΑΝΜΠΕ-ΣΟΟΡΙ)
του Ασγκάρ Φαραντί    (ΙΡΑΝ, 2006, έγχρωμη, 102΄)

Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σικάγου

Τρίτη ταινία (2006) του Ιρανού σκηνοθέτη Ασγκάρ Φαραντί πριν από τις πολύ σημαντικές δημιουργίες του Τι απέγινε η Έλι (2009) και Ένας χωρισμός (2011). Αποκάλυψη ενός δράματος συζυγικής απιστίας μέσα από τα μάτια μιας νεαρής καθαρίστριας. Την τελευταία Τετάρτη πριν το νέο περσικό έτος, ο λαός του Ιράν γιορτάζει με πυροτεχνήματα όπως προβλέπει μια παλιά ζωροαστρική παράδοση. Παραμονή της γιορτής, η νεαρή Ρούχι, η οποία ετοιμάζεται να παντρευτεί, πηγαίνει να καθαρίσει το σπίτι μιας μεσοαστικής οικογένειας στην Τεχεράνη, μπλέκει όμως στα οικογενειακά τους προβλήματα. Μια ιστορία μυστικών, αποκαλύψεων, ανατροπών και αντιπαραθέσεων.

ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΤΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ Β΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ
 

* ΤΡΙΤΗ   20/08/2013    ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ    (LA SIRGA)
του Γουίλιαμ Βέγκα  (ΚΟΛΟΜΒΙΑ/ΓΑΛΛΙΑ/ΜΕΞΙΚΟ, 2012, έγχρωμη, 88΄)

Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Λίμα (Περού)

Καταγραφή της καθημερινής ζωής μιας κοινότητας, η οποία προσπαθεί, με όποια μέσα διαθέτει, να ξαναφτιάξει όλα όσα έχουν καταστραφεί. Η νεαρή Αλίσια φεύγει από το καταστραμμένο από τις εμφύλιες συγκρούσεις χωριό της και καταφεύγει στο πανδοχείο του θείου της στις όχθες μιας μεγάλης λίμνης των Άνδεων, στην περιοχή La Sirga. Σε ένα σκληρό και ξένο γι΄ αυτήν περιβάλλον θα προσπαθήσει να κάνει μια νέα αρχή. Μινιμαλιστική αφήγηση, ελλειπτικότητα, εικόνες μοναδικής ομορφιάς με τη φύση πρωταγωνίστρια, υποβλητικός ρυθμός.

* ΤΡΙΤΗ   27/08/2013    ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΗ    (APRÈS MAI)
του Ολιβιέ Ασαγιάς    (ΓΑΛΛΙΑ, 2012, έγχρωμη, 122’)

Βραβείο Καλύτερου Σεναρίου στο Φεστιβάλ Βενετίας

Ακριβής ανασύνθεση της μετά το γαλλικό Μάη του ΄68 πολιτικοκοινωνικής πραγματικότητας μέσα από την ιστορία ενηλικίωσης μιας παρέας νέων. Λίγο έξω από το Παρίσι στις αρχές της δεκαετίας του ΄70, ο Ζιλ και οι φίλοι του ταλαντεύονται ανάμεσα στις ριζοσπαστικές πολιτικές τους επιλογές και στις προσωπικές τους προσδοκίες. Οι πράξεις τους θα τους φέρουν στην Ιταλία και αργότερα στο Λονδίνο, όπου μέσα από ερωτικές συναντήσεις και καλλιτεχνικές ανακαλύψεις, κάποια στιγμή θα αναγκαστούν να κάνουν τις τελικές επιλογές τους. Απεικόνιση μιας ολόκληρης εποχής και μιας ολόκληρης γενιάς.

* ΤΡΙΤΗ   03/09/2013    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ    (LORE)
της Κέιτ Σόρτλαντ    (ΓΕΡΜΑΝΙΑ/ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ/ΒΡΕΤΑΝΙΑ, 2012, έγχρωμη, 109΄)

Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο (Ελβετία)

Την άνοιξη του 1945, μετά τη σύλληψη του πατέρα (αξιωματικού των Ναζί) και της μητέρας τους από τους Συμμάχους, η έφηβη Λόρε και τα τέσσερα αδέλφια της για να επιβιώσουν πρέπει να πάνε στο σπίτι της γιαγιάς τους στο Βορρά. Διασχίζοντας τη ρημαγμένη Γερμανία έρχονται αντιμέτωποι με την εχθρότητα των κατοίκων και φυσικά των ξένων δυνάμεων. Σκληρή διαδρομή ενηλικίωσης προς την προσωπική και συγχρόνως ιστορική αλήθεια. Συγκλονιστικό το τέλος της ταινίας και εξαιρετική η ερμηνεία της πρωταγωνίστριας Σάσκια Ρόζενταλ.

* ΤΡΙΤΗ   10/09/2013   BARBARA  
του Κρίστιαν Πέτζολντ    (ΓΕΡΜΑΝΙΑ, 2012, έγχρωμη, 105΄)

Αργυρή Άρκτος Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βερολίνου

Ο Κρίστιαν Πέτζολντ, ένας από τους βασικούς εκπροσώπους της «Σχολής του Βερολίνου», του κινηματογραφικού ρεύματος που έχει κάνει έντονη την παρουσία του στη Γερμανία την τελευταία δεκαπενταετία, με άμεσο και λιτό τρόπο ανατέμνει τη ζωή στην Ανατολική Γερμανία στις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και καταγράφει τα διλήμματα, τις παγίδες, τους φόβους και την αίσθηση του καθήκοντος της ηρωίδας του. Η Βερολινέζα γιατρός Μπάρμπαρα έχει υποβάλει αίτηση για να μεταναστεύσει στη Δυτική Γερμανία. Ως τιμωρία, μετατίθεται σε ένα μικρό επαρχιακό νοσοκομείο. Εσωτερική η ερμηνεία της Νίνα Χος, της μόνιμης πρωταγωνίστριας του Πέτζολντ.

Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ συμπλήρωσε φέτος 25 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Η δραστηριότητά της όλο αυτό το διάστημα υπήρξε πλούσια και πολύπλευρη:

Προβολές ταινιών μεγάλου και μικρού μήκους από τον ελληνικό και παγκόσμιο κινηματογράφο.
Ειδικές προβολές – εκδηλώσεις
Σεμινάρια, μαθήματα, συζητήσεις, εκθέσεις.
Εκδόσεις, δημοσιεύσεις
(Περιοδικό ΠΡΟΣΕΧΩΣ, ειδικά φυλλάδια, προγράμματα, κείμενα σε περιοδικά και εφημερίδες).

Οι προβολές της Λέσχης με το τέλος της θερινής περιόδου 2013 θα φτάσουν τις 1.546 (767 ταινίες μεγάλου μήκους και 779 μικρού). Οι ταινίες προέρχονται από 53 χώρες και καλύπτουν το διάστημα από το 1894 έως σήμερα.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
25 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

 

Δημοσίευση 18/05/2013

ΟΔΗΓΟΣ ΝΟΤΙΑ app

Οδηγός Νότια

ONLINE Οδηγός Νοτίων Προαστίων

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο ώστε να σας ενημερώνουμε μέσω e-mail
Όροι και Προϋποθέσεις

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.